Przejdź do głównej zawartości

Uaktualniamy playliste... Stare i nowe i co z tego wyniknie xd




































To część mojej playlisty, utworów, których słucham najczęściej. Mam świadomość, że niektóre z nich bardzo się od siebie różnią i nie każdemu muszą się podobać. Ja właśnie do tych utworów wracam najczęściej. Jest ich oczywiście dużo więcej, ale nie sposób je tu wszystkie wstawiać, bo zajęłoby to lata. Piszcie w komentarzach Wasze propozycje, podsyłajcie linki. Można tutaj, można na fanpage'u na fb, jak i również na e-mail: pingwinekxdxd@gmail.com
Pozdrawiam.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wracamy do starych hitów, czyli quarantinne playlist part 2

Siemka ! Ledwo już wytrzymuje siedzenie w domu, dlatego wróciłam do starych hitów zainspirowana tik tokami pewnej osoby. Wrzucam Wam tutaj kolejną część mojej ''kwarantannowej'' playlisty. Myślę, że większość z Was chociażby kojarzy te nutki. Przyznaję, że są to hity, na których się wychowałam :)

QUARANTINNE PLAYLIST PART 1

Hejka !!! Wiem, że siedzenie w domu może Was już totalnie nudzić, dlatego wrzucam Wam jedną z moich ulubionych playlist.

Stare hity znowu w modzie?

Są takie piosenki w życiu, których się nie zapomina. Najczęściej piosenki naszego dzieciństwa, które pojawiały się w radiu, czy były słuchane przez naszych rodziców. Klasyki, słysząc które od razu przynajmniej kojarzymy albo nawet jesteśmy sobie w stanie przypomnieć tytuł i autora, jak na przykład Gwiazda zespołu Akcent. Czasem te piosenki wracają do Was znienacka niczym bumerang, często dopiero po kilku bądź kilkunastu latach. Stare zespoły jak Just 5 czy Backstreet Boys, których od czasu do czasu miło jest posłuchać ponownie i odświeżyć sobie pamięć. Zapewne nie jedna z dziewcząt w młodych latach kochała się w członkach tych zespołów i marzyła, by kiedyś jej przyszły partner był choć w połowie tak idealny jak oni.  Pewnym zbiegiem okoliczności na moją listę najczęściej słuchanych piosenek trafiło ostatnio Eiffel 65 - Blue. Do jednej z playlist na wszystkim dobrze znanym portalu wpadła mi piosenka NEA - Some Say i byłam przekonana, że skądś już znam tą melod