Przejdź do głównej zawartości

Mój blog ma już rok i trzy miesiące..

Mój blog ma już rok i trzy miesiące.. Jakoś tak.. Pamiętam tyle, że zakładałam go w styczniu 2014 roku O.o Nawet zapomniałam o jego pierwszych urodzinach.. Troszkę niefajnie... Szkoda tylko, ze jak do tej pory ma jedyne 2800 wyświetleń.. Macie pomysł, żeby to zwiększyć? O komentarzach już nawet nie wspomnę. Mimo wszystko uwielbiam blogować, uwielbiam wyszukiwać ciekawe utwory muzyczne i je Wam tu wrzucać... Niekoniecznie te najnowsze i najbardziej znane, ale również te stare, a niektóre nawet może i zapomniane. Muzyka jest częścią naszego życia... Nie wyobrażam sobie życia bez niej. A jest jest z Wami? Głupie pytanie, skoro tu zaglądacie, to pewnie jest dla Was bardzo ważna, a może nawet ważniejsza niż dla mnie.
Muzyka pomaga zachować mi spokój i pewną równowagę w życiu. Nawet gdy mam największego doła, ona mi pomaga... Towarzyszy mi praktycznie cały czas, a to jest piękne.. W szkole, na ulicy, w domu, w kościele (chodzi tutaj o pieśni), gdziekolwiek idę, jest wszędzie... Też tak macie?


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wracamy do starych hitów, czyli quarantinne playlist part 2

Siemka ! Ledwo już wytrzymuje siedzenie w domu, dlatego wróciłam do starych hitów zainspirowana tik tokami pewnej osoby. Wrzucam Wam tutaj kolejną część mojej ''kwarantannowej'' playlisty. Myślę, że większość z Was chociażby kojarzy te nutki. Przyznaję, że są to hity, na których się wychowałam :)

GRUDNIOWA PLAYLISTA - CHRISTMAS SONGS I NIE TYLKO :)

Święta zbliżają się wielkimi krokami i zapewne każdy z nas już pewnie troszkę poczuł ich atmosferę. U mnie jak co roku w grudniu dominują świąteczne piosenki, ale nie tylko :) Sprawdźcie moje tegoroczne grudniowe zestawienie :) Playlista na Sylwestra oczywiście będzie odrębna :)

QUARANTINNE PLAYLIST PART 1

Hejka !!! Wiem, że siedzenie w domu może Was już totalnie nudzić, dlatego wrzucam Wam jedną z moich ulubionych playlist.