Przejdź do głównej zawartości

Disco Polo.... Long & Junior - Bądź moją królową


Być może ta piosenka nie pasuje do klimatu bloga, jednak jest to jedna z niewielu piosenek Disco Polo, którą naprawdę lubię. Disco Polo jest muzyką, która powstała w Polsce w latach 80. XX wieku. O Disco Polo mówi się, że jest to polska odmiana muzyki dyskotekowej. Melodia jest dość prosta, często stylizowana na muzykę folkową. Na początku XXI wieku mówiło się nawet o całkowitym upadku muzyki Disco Polo, jednak ok. roku 2007 przywrócono jej dawną świetność. Programy w telewizji, audycje radiowe to świetna alternatywa dla osób znudzonych muzyką popularną. Disco Polo  jest muzyka idealną do tańca, więc często można się spotkać z tą muzyką na różnych imprezach, szczególnie na imprezach wiejskich.
Niby nikt jej nie słucha, ale prawie każdy zna, więc poproszę bez tradycyjnych hejtów pod tym postem. Owszem, każdy ma swoją opinię, jednak ta muzyka dociera do wielu odbiorców.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wracamy do starych hitów, czyli quarantinne playlist part 2

Siemka ! Ledwo już wytrzymuje siedzenie w domu, dlatego wróciłam do starych hitów zainspirowana tik tokami pewnej osoby. Wrzucam Wam tutaj kolejną część mojej ''kwarantannowej'' playlisty. Myślę, że większość z Was chociażby kojarzy te nutki. Przyznaję, że są to hity, na których się wychowałam :)

GRUDNIOWA PLAYLISTA - CHRISTMAS SONGS I NIE TYLKO :)

Święta zbliżają się wielkimi krokami i zapewne każdy z nas już pewnie troszkę poczuł ich atmosferę. U mnie jak co roku w grudniu dominują świąteczne piosenki, ale nie tylko :) Sprawdźcie moje tegoroczne grudniowe zestawienie :) Playlista na Sylwestra oczywiście będzie odrębna :)

QUARANTINNE PLAYLIST PART 1

Hejka !!! Wiem, że siedzenie w domu może Was już totalnie nudzić, dlatego wrzucam Wam jedną z moich ulubionych playlist.