Przejdź do głównej zawartości

Cause covergirl don't cry after her face is made...


Kocham tą piosenkę. Pokazuje, że piękno jest w nas ukryte i pomaga mi w trudnych życiowych momentach. Wiecie, co mnie najbardziej przeraża? Że często czuję sie, jak ta dziewczyna, o której śpiewa Alessia. Zatracam się w tym, że nie jestem idealna i próbuję osiągnąć tą idealność, zapominając, że ona tak naprawdę nie istnieje. Przychodzi mi na myśl to, czego zawsze zazdroszczę jednej osobie. Ma ona uwagę ludzi, o których względy nigdy nie zabiegała. .. Szkoda, że ci ludzie nie zauważają również mnie, mimo iż powinnyśmy być dla nich na tym samym poziomie. Kocham tą piosenkę, bo jest życiowa, bo daje do myślenia, bo pokazuje, że czasem otoczenie może nas doprowadzić do złych opinii na swój temat ... Uczynić nas 'ślepymi'.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wracamy do starych hitów, czyli quarantinne playlist part 2

Siemka ! Ledwo już wytrzymuje siedzenie w domu, dlatego wróciłam do starych hitów zainspirowana tik tokami pewnej osoby. Wrzucam Wam tutaj kolejną część mojej ''kwarantannowej'' playlisty. Myślę, że większość z Was chociażby kojarzy te nutki. Przyznaję, że są to hity, na których się wychowałam :)

GRUDNIOWA PLAYLISTA - CHRISTMAS SONGS I NIE TYLKO :)

Święta zbliżają się wielkimi krokami i zapewne każdy z nas już pewnie troszkę poczuł ich atmosferę. U mnie jak co roku w grudniu dominują świąteczne piosenki, ale nie tylko :) Sprawdźcie moje tegoroczne grudniowe zestawienie :) Playlista na Sylwestra oczywiście będzie odrębna :)

QUARANTINNE PLAYLIST PART 1

Hejka !!! Wiem, że siedzenie w domu może Was już totalnie nudzić, dlatego wrzucam Wam jedną z moich ulubionych playlist.