Przejdź do głównej zawartości

Blue Cafe - Wina


Zatrzyma się, bo po co ma bić
złe serce
Zawiodło-już nie będzie tak jak
przedtem.
Być może nie każdemu ta piosenka nie każdemu przypadła do gustu, jednak według mnie jest to jedna z najlepszych piosenek Blue Cafe. Trochę stara,ale ja nadal czasami do niej wracam. Mimo iż smutna, budzi we mnie dobre wspomnienia i chce, by tak zostało. Jak dla mnie Dominika Gawęda to najlepsza wokalistka w historii Blue Cafe, chociaż Tatiana też była nawet ok.
,,Wina'' mówi o zarzucaniu sobie błędu, przez który rozpadł się związek.W tekście znajdujemy również fragment o chęci powrotu do tego, co było: ,,Nie płaczę, bo zabrakło mi łez,co jeszcze mam zrobić, by znów było tak jak przedtem''.
Ta piosenka pokazuje nam, że w życiu nie zawsze wszystko jest takie kolorowe, że nie zawsze zdarza się happy end.
Spokojnie mogłabym wpisać ,,Winę'' na listę moich ulubionych utworów.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wracamy do starych hitów, czyli quarantinne playlist part 2

Siemka ! Ledwo już wytrzymuje siedzenie w domu, dlatego wróciłam do starych hitów zainspirowana tik tokami pewnej osoby. Wrzucam Wam tutaj kolejną część mojej ''kwarantannowej'' playlisty. Myślę, że większość z Was chociażby kojarzy te nutki. Przyznaję, że są to hity, na których się wychowałam :)

GRUDNIOWA PLAYLISTA - CHRISTMAS SONGS I NIE TYLKO :)

Święta zbliżają się wielkimi krokami i zapewne każdy z nas już pewnie troszkę poczuł ich atmosferę. U mnie jak co roku w grudniu dominują świąteczne piosenki, ale nie tylko :) Sprawdźcie moje tegoroczne grudniowe zestawienie :) Playlista na Sylwestra oczywiście będzie odrębna :)

QUARANTINNE PLAYLIST PART 1

Hejka !!! Wiem, że siedzenie w domu może Was już totalnie nudzić, dlatego wrzucam Wam jedną z moich ulubionych playlist.