Przejdź do głównej zawartości

Początek :D (Dawid Kwiatkowski-Na zawsze)

Hej ^^ Jeśli lubisz posłuchać ciekawych utworów, często może zapomnianych lub nie zawsze należących do tych popularnych i lubisz poczytać o nich ciekawe recenzje, to ten blog jest właśnie dla ciebie.


Jedna z romantyczniejszym piosenek, jakie znam i lubię. Ma tak prosty przekaz, a zarazem tak wzniosły. ''Nie ma słów'' to bardzo dobre określenie miłości, bo przecież miłość powinna być nie do opisania. Nie ma słów, które w najdoskonalszy sposób określiłyby miłość. Owszem, jest słowo kocham, ale ostatnio stało się ono tak często używane, że straciło już swoją wielkość. W internecie tak często widzimy posty typu: kocham, ale równie często wymyślone przez internautów skróty jak kc, lovka  , lovczi. To ma być wyraz uczucia? 
Piosenka ,,na zawsze'' jest idealnym przykładem oddania się temu pięknemu uczuciu jakim jest miłość. Jest wielu ludzi, którzy nie znoszą Dawida, uważając go za kopię Justina Biebera czy jak to kolokwialnie nazywają 'pedała'. Uwierzcie mi, nie należy go oceniać w taki sposób. Pewnie, może ma fryzurę podobną do dawnej fryzury JB, czy śpiewa w podobnym stylu, ale nadal pozostaje sobą. Wie czego chce i co jest jego celem. 'Pedałem' też bym go nie nazwała, choć co to za stwierdzenie? Powinno się mówić homoseksualista, ale z różnych źródeł przecież wiemy, że Dawid jest hetero. Mimo wszystko jego muzyka jest idealnym przykładem na to, że potrafi przez nią wyrazić uczucia i to jest w tym wszystkim najpiękniejsze.

Mam nadzieję, ze was nie zanudziłam :D

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wracamy do starych hitów, czyli quarantinne playlist part 2

Siemka ! Ledwo już wytrzymuje siedzenie w domu, dlatego wróciłam do starych hitów zainspirowana tik tokami pewnej osoby. Wrzucam Wam tutaj kolejną część mojej ''kwarantannowej'' playlisty. Myślę, że większość z Was chociażby kojarzy te nutki. Przyznaję, że są to hity, na których się wychowałam :)

GRUDNIOWA PLAYLISTA - CHRISTMAS SONGS I NIE TYLKO :)

Święta zbliżają się wielkimi krokami i zapewne każdy z nas już pewnie troszkę poczuł ich atmosferę. U mnie jak co roku w grudniu dominują świąteczne piosenki, ale nie tylko :) Sprawdźcie moje tegoroczne grudniowe zestawienie :) Playlista na Sylwestra oczywiście będzie odrębna :)

QUARANTINNE PLAYLIST PART 1

Hejka !!! Wiem, że siedzenie w domu może Was już totalnie nudzić, dlatego wrzucam Wam jedną z moich ulubionych playlist.