Przejdź do głównej zawartości

James Arthur - Recovery


Jest to piosenka będąca dla mnie niesamowitą inspiracją. Za każdym razem, gdy jest mi źle, włączam ją i jak to mówi tekst tej piosenki ,,projektuję moją regenerację''. Jest to piękna piosenka niosąca niesamowity przekaz. Według mnie tą grą, o której jest mowa na początku jest właśnie życie. Czasami w życiu czujemy się jakbyśmy byli żołnierzami na wojnie, bo wciąż o coś musimy walczyć. Boli nas to,ale chcemy zacząć od nowa. Zregenerować siły. Mamy dość, ale walczymy.

In my recovery

I’m a soldier at war

I have broken down walls

I defined, I designed

My recovery

In the salt of the sea

In the oceans of me

I defined, I designed

My recovery

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wracamy do starych hitów, czyli quarantinne playlist part 2

Siemka ! Ledwo już wytrzymuje siedzenie w domu, dlatego wróciłam do starych hitów zainspirowana tik tokami pewnej osoby. Wrzucam Wam tutaj kolejną część mojej ''kwarantannowej'' playlisty. Myślę, że większość z Was chociażby kojarzy te nutki. Przyznaję, że są to hity, na których się wychowałam :)

GRUDNIOWA PLAYLISTA - CHRISTMAS SONGS I NIE TYLKO :)

Święta zbliżają się wielkimi krokami i zapewne każdy z nas już pewnie troszkę poczuł ich atmosferę. U mnie jak co roku w grudniu dominują świąteczne piosenki, ale nie tylko :) Sprawdźcie moje tegoroczne grudniowe zestawienie :) Playlista na Sylwestra oczywiście będzie odrębna :)

QUARANTINNE PLAYLIST PART 1

Hejka !!! Wiem, że siedzenie w domu może Was już totalnie nudzić, dlatego wrzucam Wam jedną z moich ulubionych playlist.