Przejdź do głównej zawartości

A może nie?

Zapewne wielu z Was miewa czasem takie dni, kiedy macie ochotę słuchać tylko wolnych, nastrojowych piosenek tzw. smenty. Ja polecam Wam na te dni piosenkę Ryszarda Rynkowskiego - Jawa.Piosenka dość stara,ale ma niesamowity klimat. Mam ogromny sentyment do tej piosenki i bywają momenty w moim życiu, kiedy często do niej wracam. Bywają w moim życiu takie dni, kiedy mam ochotę nie wychodzić z łóżka i zasłuchać się właśnie w takie utwory. Być może Wy też tak macie, a może jednak nie?
Czasami takie dni pomagają mi nastawić się pozytywnie na kolejne, czasem trudniejsze. Piosenka może i stara, ale posiada swój klimat i sądzę, że potrafi oddziaływać na każdego. Ryszard Rynkowski wprowadza nas w refleksję na temat jawy i snu. Często mam wrażenie, że piosenka ta w jakiś sposób, jakąś niewidzialną nicią łączy się z moim życiem.

    

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wracamy do starych hitów, czyli quarantinne playlist part 2

Siemka ! Ledwo już wytrzymuje siedzenie w domu, dlatego wróciłam do starych hitów zainspirowana tik tokami pewnej osoby. Wrzucam Wam tutaj kolejną część mojej ''kwarantannowej'' playlisty. Myślę, że większość z Was chociażby kojarzy te nutki. Przyznaję, że są to hity, na których się wychowałam :)

GRUDNIOWA PLAYLISTA - CHRISTMAS SONGS I NIE TYLKO :)

Święta zbliżają się wielkimi krokami i zapewne każdy z nas już pewnie troszkę poczuł ich atmosferę. U mnie jak co roku w grudniu dominują świąteczne piosenki, ale nie tylko :) Sprawdźcie moje tegoroczne grudniowe zestawienie :) Playlista na Sylwestra oczywiście będzie odrębna :)

QUARANTINNE PLAYLIST PART 1

Hejka !!! Wiem, że siedzenie w domu może Was już totalnie nudzić, dlatego wrzucam Wam jedną z moich ulubionych playlist.