Przejdź do głównej zawartości

Gusttavo Lima - 60 segundos


Do tej piosenki mam ogromny sentyment, choć tak naprawdę nawet nie wiem dlaczego. Uwielbiam ją, bo już sama melodia mnie wzrusza. Oddałabym wiele za tak piękne wyznanie miłości w postaci tej piosenki.

,,Gdy jestem z tobą, godziny to minuty'' idealnie oddaje wartość miłości. Czas, który spędzają ze sobą zakochani zawsze jest za krótki, zawsze wydaje się być za krótki, choćby to była nawet wieczność. W ramionach ukochanej osoby czas leci o wiele szybciej, a kiedy jesteśmy od tej osoby daleko, to często jest tak jakby minuty na zegarze wcale się nie zmieniły, jakby rozłąka trwała całą wieczność, choć czasem jest to tylko kilka godzin.

Ta piosenka przypomina mi jak wielkim i niepowtarzalnym uczuciem jest miłość, która czeka gdzieś na każdego z nas.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wracamy do starych hitów, czyli quarantinne playlist part 2

Siemka ! Ledwo już wytrzymuje siedzenie w domu, dlatego wróciłam do starych hitów zainspirowana tik tokami pewnej osoby. Wrzucam Wam tutaj kolejną część mojej ''kwarantannowej'' playlisty. Myślę, że większość z Was chociażby kojarzy te nutki. Przyznaję, że są to hity, na których się wychowałam :)

GRUDNIOWA PLAYLISTA - CHRISTMAS SONGS I NIE TYLKO :)

Święta zbliżają się wielkimi krokami i zapewne każdy z nas już pewnie troszkę poczuł ich atmosferę. U mnie jak co roku w grudniu dominują świąteczne piosenki, ale nie tylko :) Sprawdźcie moje tegoroczne grudniowe zestawienie :) Playlista na Sylwestra oczywiście będzie odrębna :)

QUARANTINNE PLAYLIST PART 1

Hejka !!! Wiem, że siedzenie w domu może Was już totalnie nudzić, dlatego wrzucam Wam jedną z moich ulubionych playlist.