Przejdź do głównej zawartości

NIKO - Someone Like You (cover)


Pokochałam głos Nicole odkąd go pierwszy raz usłyszałam. Właściwie na covery Nicole trafiłam dzięki niej samej, gdy po raz pierwszy skomentowała tego bloga. Uważam, że dziewczyna ma naprawdę wielki talent. Widać, że kocha śpiew i że jest to jej prawdziwa pasja. Jeśli chcecie wiedzieć o niej więcej zajrzyjcie na jej blog : http://made-by-niko.blogspot.com :D

Jest jed­na za­sad­nicza rzecz ok­reślająca wyjątko­wość człowieka - pasja. 

Komentarze

  1. Jejku!!! Jaka miła niespodzianka!!!! :* Bardzo serdecznie dziękuję za tyle miłych słów na mój temat i za wstawienie mojego coveru!!! :D Nawet nie wiesz jak ogromną radość poczułam gdy to zobaczyłam!!! :D
    Mam nadzieję, że zdrówko powróci do Ciebie jak najszybciej!
    NIKO

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, że nie zapytałam Cię, czy w ogóle mogę go dodać, ale jak słucham czegoś świetnego to po prostu nie mogę się powstrzymać przed wstawieniem tego tutaj :P Naprawdę masz wielki talent, a Twój głos... normalnie brak słów :D

    zdrówko już prawie wróciło, ale dziękuję :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wracamy do starych hitów, czyli quarantinne playlist part 2

Siemka ! Ledwo już wytrzymuje siedzenie w domu, dlatego wróciłam do starych hitów zainspirowana tik tokami pewnej osoby. Wrzucam Wam tutaj kolejną część mojej ''kwarantannowej'' playlisty. Myślę, że większość z Was chociażby kojarzy te nutki. Przyznaję, że są to hity, na których się wychowałam :)

GRUDNIOWA PLAYLISTA - CHRISTMAS SONGS I NIE TYLKO :)

Święta zbliżają się wielkimi krokami i zapewne każdy z nas już pewnie troszkę poczuł ich atmosferę. U mnie jak co roku w grudniu dominują świąteczne piosenki, ale nie tylko :) Sprawdźcie moje tegoroczne grudniowe zestawienie :) Playlista na Sylwestra oczywiście będzie odrębna :)

QUARANTINNE PLAYLIST PART 1

Hejka !!! Wiem, że siedzenie w domu może Was już totalnie nudzić, dlatego wrzucam Wam jedną z moich ulubionych playlist.