Przejdź do głównej zawartości

Ważnee.... !!!!!!!

Mam pewien pomysł i mam nadzieję, że pomożecie w jego wykonaniu :D
Chciałabym stworzyć taką naszą pierwszą MINI TOP LISTĘ składającą się z 20 piosenek :P
Propozycja jest taka, żebyście pod tym postem w komentarzach wpisywali tytuł utworu + wykonawcę. Maksymalnie 2 tytuły w jednym komentarzu. Kolejność utworów zależy od kolejności komentarzy.
1 komentarz = 1 miejsce piosenki na naszej TOP LIŚCIE.
UWAGA! Nie powtarzamy tytułów, które już się pojawiły w komentarzach. Na TOP LISTĘ trafi pierwsze 20 utworów z waszych komentarzy,o ile się w to zaangażujecie. Jeśli nie, to sama wybiorę piosenki na ten historyczny moment na blogu, czyli PIERWSZĄ TOP LISTĘ MFTM <3

Gdybyście nie wiedzieli, to skrót MFTM oznacza Music For The Masters <3

LICZĘ NA WAS KOCHANI :D

Na razie nie określam Wam czasu na to, ale jeśli uznam, że było go już aż nadto, wtedy umieszczę listę na blogu :D

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wracamy do starych hitów, czyli quarantinne playlist part 2

Siemka ! Ledwo już wytrzymuje siedzenie w domu, dlatego wróciłam do starych hitów zainspirowana tik tokami pewnej osoby. Wrzucam Wam tutaj kolejną część mojej ''kwarantannowej'' playlisty. Myślę, że większość z Was chociażby kojarzy te nutki. Przyznaję, że są to hity, na których się wychowałam :)

GRUDNIOWA PLAYLISTA - CHRISTMAS SONGS I NIE TYLKO :)

Święta zbliżają się wielkimi krokami i zapewne każdy z nas już pewnie troszkę poczuł ich atmosferę. U mnie jak co roku w grudniu dominują świąteczne piosenki, ale nie tylko :) Sprawdźcie moje tegoroczne grudniowe zestawienie :) Playlista na Sylwestra oczywiście będzie odrębna :)

QUARANTINNE PLAYLIST PART 1

Hejka !!! Wiem, że siedzenie w domu może Was już totalnie nudzić, dlatego wrzucam Wam jedną z moich ulubionych playlist.