Przejdź do głównej zawartości

Wybieracie się w tym roku na jakieś koncerty artystów światowego formatu?

Ja bardzo bym chciała pojechać na koncert Justina Timberlake'a, który odbędzie się na PGE Arena w Gdańsku 19 sierpnia, ale niestety nie mogę jechać.
To w końcu pierwszy koncert Justin'a w Polsce, dlatego bardzo mi na tym zależało,bo w końcu jestem jego fanką. Jak dla mnie ten koncert będzie największym i najważniejszym wydarzeniem roku 2014 w Polsce.  Jego piosenka Mirrors bardzo mi się podoba,ale szczerze, nie jest ona moją ulubioną jeśli chodzi o piosenki Timberlake'a. Najbardziej w sercu utkwiła mi piosenka Cry Me a River.

Mówiłaś, że mnie kochasz,
więc dlaczego zostawiłaś mnie całkiem samego ?
Teraz, gdy do mnie dzwonisz, mówisz, że mnie potrzebujesz.
Dziewczyno, odmawiam.
Musiałaś mnie pomylić z jakimś innym facetem.
Twe mosty zostały spalone, więc
teraz twoja kolej, by płakać.


Komentarze

  1. Ja bym chciała na Iron Maiden w czerwcu, ale nie wiem czy mi się uda... Twój blog jest ciekawy i polecam dodać ci gadżet "Obserwatorzy". Tymczasem zapraszam do mnie:
    http://music-in-brain-music-in-vein.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okeey pomyśle nad dodaniem :P na pewno zajrzę :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wracamy do starych hitów, czyli quarantinne playlist part 2

Siemka ! Ledwo już wytrzymuje siedzenie w domu, dlatego wróciłam do starych hitów zainspirowana tik tokami pewnej osoby. Wrzucam Wam tutaj kolejną część mojej ''kwarantannowej'' playlisty. Myślę, że większość z Was chociażby kojarzy te nutki. Przyznaję, że są to hity, na których się wychowałam :)

GRUDNIOWA PLAYLISTA - CHRISTMAS SONGS I NIE TYLKO :)

Święta zbliżają się wielkimi krokami i zapewne każdy z nas już pewnie troszkę poczuł ich atmosferę. U mnie jak co roku w grudniu dominują świąteczne piosenki, ale nie tylko :) Sprawdźcie moje tegoroczne grudniowe zestawienie :) Playlista na Sylwestra oczywiście będzie odrębna :)

QUARANTINNE PLAYLIST PART 1

Hejka !!! Wiem, że siedzenie w domu może Was już totalnie nudzić, dlatego wrzucam Wam jedną z moich ulubionych playlist.