Przejdź do głównej zawartości

Startujemy z dawką enegii...

Dla wielu z nas ważnym elementem, a może nawet nieodłącznym jest zdrowy tryb życia. W dzisiejszych czasach jednak niektórzy ludzie w ogóle nie zwracają na to uwagi... Może potrzebna jest im motywacja?Powiem Wam, że ja znalazłam w sobie siłę, dzięki której mam ochotę każdego dnia zrobić chociażby krótki trening: pobiegać, poskakać na skakance, porobić jakieś ćwiczenia rozciągające... W tym wszystkim pomaga mi muzyka. We współpracy z blogiem http://healthyslife.blogspot.com, którego autorka jest pomysłodawczynią tego,co za chwilę usłyszycie,stworzyłyśmy playlistę do biegania. Zachęcam do odwiedzania wyżej wymienionego bloga, gdyż znajdziecie tam naprawdę ciekawe informacje o zdrowym stylu życia oraz motywację do codziennych treningów.

PLAYLISTA DO BIEGANIA:

1) Lodovica Comello - Universo


2) Showtek - Slow Down


3) Remady & Manu-L - Holidays


4) Mezo ft.Liber - Aniele


5) Filip Mettler - Twoje życie


6) Poparzeni Kawą Trzy - Byłaś dla mnie wszystkim


7) Rihanna - Only Girl (In the World)


8) Bingo Players ft. Far East Movement - Get Up (Rattle)


9) Don Omar ft. Lucenzo - Danza Kuduro


10) Inna - More Than Friends


11) Inna ft. Yandel - In your eyes


12) John Newman - Love Me Again


13) Lodovica Comello ft. Martina Stoessel - Junto a Ti


14) Kamil Bednarek - Kiedy słyszę ten bit


15) Kamil Bednarek - Nie chcę wyjeżdżać stąd


16) Liber - Czysta Gra


17) Mario Bischin - Leila


18) Demi Lovato - Neon Lights


19) Olly Murs ft. Rizzle Kicks - Heart Skip A Beat


20) Pajujo ft.Kamil Bednarek - Nie zatrzymasz miłości


21) Jamal -Peron


22) Pharrell Williams - Happy


23) Tiesto - Red Lights


24) Katy Perry - Roar


25) Sean Paul - Get Busy


26) Shakira - Nunca Me Acuerdo De Olividarte


27) Showtek ft. We Are Loud - Booyah


28) StarGuardMuffin - Jamaican Trip


29) Enej - Symetryczno - Liryczna


30) Jason Derulo - Talk Dirty


31) Fly Project - Toca Toca


32) Gusttavo Lima - Balada Boa


33) Shakira ft. Rihanna - Can't Remember To Forget You

 

34) Jonas Brothers - S.O.S


35) Justin Bieber - Boyfriend


36) Pectus - Barcelona


37) One Direction - Best Song Ever


38) The Vamps - Can We Dance


39) 4love - Tęsknię już

 

40) Robbie Nevil - This Is Tha Life



Mam nadzieję, że taką ilością niesamowitych piosenek udało nam się zmotywować Was do biegania, a przede wszystkim do dbania o własne zdrowie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wracamy do starych hitów, czyli quarantinne playlist part 2

Siemka ! Ledwo już wytrzymuje siedzenie w domu, dlatego wróciłam do starych hitów zainspirowana tik tokami pewnej osoby. Wrzucam Wam tutaj kolejną część mojej ''kwarantannowej'' playlisty. Myślę, że większość z Was chociażby kojarzy te nutki. Przyznaję, że są to hity, na których się wychowałam :)

GRUDNIOWA PLAYLISTA - CHRISTMAS SONGS I NIE TYLKO :)

Święta zbliżają się wielkimi krokami i zapewne każdy z nas już pewnie troszkę poczuł ich atmosferę. U mnie jak co roku w grudniu dominują świąteczne piosenki, ale nie tylko :) Sprawdźcie moje tegoroczne grudniowe zestawienie :) Playlista na Sylwestra oczywiście będzie odrębna :)

QUARANTINNE PLAYLIST PART 1

Hejka !!! Wiem, że siedzenie w domu może Was już totalnie nudzić, dlatego wrzucam Wam jedną z moich ulubionych playlist.