Przejdź do głównej zawartości

Ali - Dla ciebie


Piosenka, której wielu z Was może nie znać... Może nawet nie słyszeliście, że gdzieś w małej miejscowości w Wielkopolsce jest taki ktoś jak Ali? Że jest ktoś, kto potrafi w taki sposób ułożyć tekst o miłości? Zastanawiacie się, co wtedy czuł? Ja na potrzeby mojego opisu zapytałam go o to. A tutaj macie dokładnie jego słowa:
,, Co czułem ? czułem rozpierającą mnie tęsknotę i wielką miłość do tej danej osoby, cały czas o niej myślałem, była dla mnie wtedy najważniejszą osobą na świecie'' 
Niesamowite... 
Dzisiaj miałam totalną pustkę w głowie, zastanawiając się, co jeszcze mogę wstawić na tego bloga. Ta recenzja jest całkowicie spontaniczna i nie moim pomysłem było jej umieszczenie tutaj. Po prostu tak wyszło po ''facebookowej'' rozmowie z Alim.
Dodawanie tej recenzji, to dla mnie kompletna nowość, bo jeszcze nie było tak, żebym dodawała opinie piosenki osoby, którą chociaż trochę znam. W ogóle nie chcę, żeby moja opinia jakoś zepsuła urok tej piosenki, bo przecież zazwyczaj moje recenzje to totalna amatorka. 
Gdy pierwszy raz usłyszałam tą piosenkę, zdziwiło mnie to, że Ali pisze własne teksty. Wiedziałam, ze kocha rap, ale nie wiedziałam, że aż do tego stopnia. Od początku tego wpisu zastanawiam się, jak dobrze ubrać w słowa to, co chcę powiedzieć i szczerze, trochę ciężko mi to idzie.
Po raz kolejny pojawia się miłość, która normalnie powinna dawać siłę. Ciężko mi pisać akurat o tym uczuciu, bo tak naprawdę moja miłość zazwyczaj okazuje się wielkim niewypałem.
Jednak piosenka jest naprawdę dobra. Jej tekst mnie intryguje. Miłość i tęsknota to wielkie uczucia i często trudno jest nam je wyrazić poprzez jakiekolwiek słowa,dlatego wielki szacun za napisanie o tym tekstu piosenki. 
,,Nie powiedziałem jeszcze ostatecznie koniec.
Cięgle mam nadzieję, że serce twoje będzie także moje.''
Jeśli dobrze usłyszałam to tak brzmi fragment tekstu. Jego słowa poruszają serce. Dziewczyna, dla której tekst został napisany, powinna być dumna, że poznała osobę, która ją tak bardzo kocha lub kochała.

W celu urozmaicenia macie cytat o tych dwóch wielkich uczuciach, jakimi są tęsknota i miłość: 
,,Tęsknota jest najdokładniejszym sposobem pomiaru siły miłości.'' [Paweł Grzonka]

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wracamy do starych hitów, czyli quarantinne playlist part 2

Siemka ! Ledwo już wytrzymuje siedzenie w domu, dlatego wróciłam do starych hitów zainspirowana tik tokami pewnej osoby. Wrzucam Wam tutaj kolejną część mojej ''kwarantannowej'' playlisty. Myślę, że większość z Was chociażby kojarzy te nutki. Przyznaję, że są to hity, na których się wychowałam :)

GRUDNIOWA PLAYLISTA - CHRISTMAS SONGS I NIE TYLKO :)

Święta zbliżają się wielkimi krokami i zapewne każdy z nas już pewnie troszkę poczuł ich atmosferę. U mnie jak co roku w grudniu dominują świąteczne piosenki, ale nie tylko :) Sprawdźcie moje tegoroczne grudniowe zestawienie :) Playlista na Sylwestra oczywiście będzie odrębna :)

QUARANTINNE PLAYLIST PART 1

Hejka !!! Wiem, że siedzenie w domu może Was już totalnie nudzić, dlatego wrzucam Wam jedną z moich ulubionych playlist.