Przejdź do głównej zawartości

Cos na poprawę humoru.... MIÓD MALINA


Disco Polo jest jednym z gatunków, który wśród młodzieży nie jest zbyt popularny. Nie dziwie się. Jednak piosenki tego gatunku niesamowicie łatwo kodują się w naszych umysłach.Jednym z przykładów takich utworów jest właśnie Miód Malina. Czasami takie najprostsze nuty bardziej potrafią poprawić humor niż jakieś skomplikowane. W życiu jest wiele skomplikowanych rzeczy, więc po co je jeszcze bardziej komplikować.
Mimo że większość z nas nie przepada za muzyką Disco Polo,to jednak dość często najlepiej się przy niej bawimy.

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, źle napisałam wyżej. Chciałam powiedzieć, że wytrzymam to tylko jeśli wypiję podczas vixy :)

    http://made-by-niko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wracamy do starych hitów, czyli quarantinne playlist part 2

Siemka ! Ledwo już wytrzymuje siedzenie w domu, dlatego wróciłam do starych hitów zainspirowana tik tokami pewnej osoby. Wrzucam Wam tutaj kolejną część mojej ''kwarantannowej'' playlisty. Myślę, że większość z Was chociażby kojarzy te nutki. Przyznaję, że są to hity, na których się wychowałam :)

GRUDNIOWA PLAYLISTA - CHRISTMAS SONGS I NIE TYLKO :)

Święta zbliżają się wielkimi krokami i zapewne każdy z nas już pewnie troszkę poczuł ich atmosferę. U mnie jak co roku w grudniu dominują świąteczne piosenki, ale nie tylko :) Sprawdźcie moje tegoroczne grudniowe zestawienie :) Playlista na Sylwestra oczywiście będzie odrębna :)

QUARANTINNE PLAYLIST PART 1

Hejka !!! Wiem, że siedzenie w domu może Was już totalnie nudzić, dlatego wrzucam Wam jedną z moich ulubionych playlist.