Przejdź do głównej zawartości

John James & Jacek Mezo Mejer - Jedyna (The only one)


You're only love I get
When I need someone to love me right
You're only breath I take
You making me feel alright
I need you here to stay
Cos' we might as well do it right
I'll give you all you need
Cos's I Always be here


Kolejna piosenka o miłości.. Niesamowita... Niepowtarzalna... Najlepsza... Najpiękniejsza... Po prostu piosenka, do której brak słów. Jest jak najpiękniejsze wyznanie miłości.
Według mnie miłość jest jak róża. Jeśli ją ''podlewamy'' i dbamy o nią - rozkwita. Jeśli ją zaniedbujemy - obumiera. Zgadzacie się z tym? 


Jestem sobą bo Jestem z Tobą
Znów kocham, wiem, że się już nie wycofam
Co tam słychać? Jak mam szczęście chwytać
Już nie muszę więcej pytać... Bo mam Ciebie
I pewnie idę przed siebie, to przez Ciebie
Nie ma niczego bez Ciebie
Skutek i przyczyna... to Ty
Jedyna, Jedyna, Jedyna, -- to Ty, to Ty...

Miłość jest nieśmiertelnym uczuciem i częstym tematem pojawiającym się w utworach muzycznych, co niezwykle mnie cieszy. Słuchając miłosnych piosenek myślimy o naszej ukochanej osobie i to jest piękne. Czasami takie piosenki dodają nam siły. Pokazują, że miłość jest naprawdę pięknym uczuciem i wartoo nią dbać.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wracamy do starych hitów, czyli quarantinne playlist part 2

Siemka ! Ledwo już wytrzymuje siedzenie w domu, dlatego wróciłam do starych hitów zainspirowana tik tokami pewnej osoby. Wrzucam Wam tutaj kolejną część mojej ''kwarantannowej'' playlisty. Myślę, że większość z Was chociażby kojarzy te nutki. Przyznaję, że są to hity, na których się wychowałam :)

GRUDNIOWA PLAYLISTA - CHRISTMAS SONGS I NIE TYLKO :)

Święta zbliżają się wielkimi krokami i zapewne każdy z nas już pewnie troszkę poczuł ich atmosferę. U mnie jak co roku w grudniu dominują świąteczne piosenki, ale nie tylko :) Sprawdźcie moje tegoroczne grudniowe zestawienie :) Playlista na Sylwestra oczywiście będzie odrębna :)

QUARANTINNE PLAYLIST PART 1

Hejka !!! Wiem, że siedzenie w domu może Was już totalnie nudzić, dlatego wrzucam Wam jedną z moich ulubionych playlist.