Przejdź do głównej zawartości

Kamil Bednarek ft. Staff - Jestem sobą


Ta piosenka za każdym razem wprawia mnie w niesamowity nastrój. ,,Jestem sobą'' - może ta piosenka w końcu nauczy ludzi, że nie warto udawać kogoś, kim się nie jest. Bez względu na wszytko powinno się zawsze bronić swojej osobowości, a nie ją tłamsić. Jakiś czas temu uwielbiałam słuchać tej piosenki podczas codziennego joggingu. Jak to niektórzy mówią ,,gwałciłam replay''. Taki tekst ,,gwałcę replay'' dla niektórych wcale nie jest śmieszny, ponieważ przeżyli różne tragedie w życiu związane ze słowem gwałt. Jednak Ludzie, którzy nie przeżyli takiej tragedii, mają do tego słowa zupełnie inny stosunek.
Wracając do piosenki: Jest to ciekawa propozycja muzyczna na poprawę humoru, nudne wieczory czy inne chwile. Warto być sobą, pamiętajcie o tym.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wracamy do starych hitów, czyli quarantinne playlist part 2

Siemka ! Ledwo już wytrzymuje siedzenie w domu, dlatego wróciłam do starych hitów zainspirowana tik tokami pewnej osoby. Wrzucam Wam tutaj kolejną część mojej ''kwarantannowej'' playlisty. Myślę, że większość z Was chociażby kojarzy te nutki. Przyznaję, że są to hity, na których się wychowałam :)

GRUDNIOWA PLAYLISTA - CHRISTMAS SONGS I NIE TYLKO :)

Święta zbliżają się wielkimi krokami i zapewne każdy z nas już pewnie troszkę poczuł ich atmosferę. U mnie jak co roku w grudniu dominują świąteczne piosenki, ale nie tylko :) Sprawdźcie moje tegoroczne grudniowe zestawienie :) Playlista na Sylwestra oczywiście będzie odrębna :)

QUARANTINNE PLAYLIST PART 1

Hejka !!! Wiem, że siedzenie w domu może Was już totalnie nudzić, dlatego wrzucam Wam jedną z moich ulubionych playlist.