Przejdź do głównej zawartości

Filip Mettler - Wiary ślad



Najlepszy.. Kochany i w ogóle no taki, że OMG ! xD
Nie dziwcie się mojej reakcji na początku, gdyż ja po prostu uwielbiam głos Filipa. A poza tym pochodzi on z Jarocina, co dodatkowo dodaje mu u mnie wielki plus.
,,Wiary ślad'' - po prostu brak mi słów. Podoba mi się tekst, linia melodyczna, głos, po prostu wszystko w tej piosence. Mam wielki szacunek do Filipa za to, że nie ulega obecnej modzie na nagrywanie własnych piosenek tylko po angielsku, a nagrywa je po polsku. Jarocin ma z kogo być dumny.
Piosenka ma w sobie po prostu to coś, czego szukam w obecnej muzyce. Głos Filipa budzi we mnie ogromny podziw.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wracamy do starych hitów, czyli quarantinne playlist part 2

Siemka ! Ledwo już wytrzymuje siedzenie w domu, dlatego wróciłam do starych hitów zainspirowana tik tokami pewnej osoby. Wrzucam Wam tutaj kolejną część mojej ''kwarantannowej'' playlisty. Myślę, że większość z Was chociażby kojarzy te nutki. Przyznaję, że są to hity, na których się wychowałam :)

GRUDNIOWA PLAYLISTA - CHRISTMAS SONGS I NIE TYLKO :)

Święta zbliżają się wielkimi krokami i zapewne każdy z nas już pewnie troszkę poczuł ich atmosferę. U mnie jak co roku w grudniu dominują świąteczne piosenki, ale nie tylko :) Sprawdźcie moje tegoroczne grudniowe zestawienie :) Playlista na Sylwestra oczywiście będzie odrębna :)

QUARANTINNE PLAYLIST PART 1

Hejka !!! Wiem, że siedzenie w domu może Was już totalnie nudzić, dlatego wrzucam Wam jedną z moich ulubionych playlist.