Przejdź do głównej zawartości

RESEARCH :D

Zrobiłam sobie taki research piosenek, które ostatnio wpadły mi w ucho i których ostatnio często słucham i wyszło mi na to, że piosenka, którą ostatnio w głośnikach słyszę najczęściej to Wizard Martina Garrixa i Jaya Hardwaya. Ewidentnie klubowy kawałek.


 Oczywiście wśród tych piosenek znalazło się coś w wolniejszych rytmach.Jest to nic innego jak piosenka nagrana do filmu/bajki ,,Frozen''. Wersja angielska, hiszpańska i polska - nawet nie wiem, która lepsza.

 

Wychodzi na to, że jestem niezdecydowana.

Równie często w moich głośnikach słychać ,,Wiary Ślad'' czy ,,Twoje życie'' oczywiście autorstwa Filipa Mettlera. Ostatnio również bardzo często wracam do Blue Cafe jak i do piosenek RBD. 
A ze względu na to, ze bardzo lubię Jorge Blanco to sięgam również po piosenki z jego repertuaru, jak na przykład Voy Por Ti. Piosenka ta pojawiła się również w argentyńskim serialu na DC ,,Violetta''.



A co do reszty nut, jakie można usłyszeć z mojej playlisty, dowiecie się już niebawem :D

Postanowiłam, że co jakiś czas będę tu wstawiać właśnie taki RESEARCH. Mam nadzieję, że pomysł Wam się podoba. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wracamy do starych hitów, czyli quarantinne playlist part 2

Siemka ! Ledwo już wytrzymuje siedzenie w domu, dlatego wróciłam do starych hitów zainspirowana tik tokami pewnej osoby. Wrzucam Wam tutaj kolejną część mojej ''kwarantannowej'' playlisty. Myślę, że większość z Was chociażby kojarzy te nutki. Przyznaję, że są to hity, na których się wychowałam :)

GRUDNIOWA PLAYLISTA - CHRISTMAS SONGS I NIE TYLKO :)

Święta zbliżają się wielkimi krokami i zapewne każdy z nas już pewnie troszkę poczuł ich atmosferę. U mnie jak co roku w grudniu dominują świąteczne piosenki, ale nie tylko :) Sprawdźcie moje tegoroczne grudniowe zestawienie :) Playlista na Sylwestra oczywiście będzie odrębna :)

QUARANTINNE PLAYLIST PART 1

Hejka !!! Wiem, że siedzenie w domu może Was już totalnie nudzić, dlatego wrzucam Wam jedną z moich ulubionych playlist.