Przejdź do głównej zawartości

Wretch 32 ft Josh Kumra - Don't Go (Official Video)


Piosenkę znalazłam podczas pierwszych spekulacji, że Lewandowski odchodzi z Borussii. Teraz to już pewne, ale nie o to mi chodzi. Piosenkę usłyszałam pierwszy raz oglądając filmik Lewandowski Don't Go i od razu się w niej zakochałam.
,,Nie wiem skąd pochodzisz
Ale jesteś wszędzie, gdzie idę
Nie wiem dlaczego mnie wybrałaś (dlaczego ja?)
Ale jeśli tylko jesteś przy mnie, nie muszę tego wiedzieć''
I znów kolejna piosenka na temat niewytłumaczalnej siły miłości. Mówi o niesamowitym zaangażowaniu, byciu razem z tak naprawdę niewytłumaczalnych przyczyn.Tak po prostu. Z miłości. Nie dla pieniędzy, nie dla korzyści materialnych,ale dla własnego szczęścia. 
Ciekawe, bo w odniesieniu do filmiku Lewandowski Don't Go teraz duża część ludzi powiedziałaby,że ta piosenka w ogóle nie pasuje,bo uważają, ze Lewemu chodzi o kasę, co jest niezgodne z ideą tej piosenki. Nawet możemy to usłyszeć w jej wersach:  ,,Dlatego wiem, że nie jesteś tu dla pieniędzy''. Teraz dla wielu Borussen ten fakt nie jest już oczywisty. Może ta piosenka dodana do filmiku miała wyrażać niesamowitą chęć zatrzymania Roberta?

Dzięki filmikowi Lewandowski Don't Go tak naprawdę poznałam tą piosenkę. Teraz jest ona dla mnie wyznacznikiem siły miłości. To uczucie musi być szczere, nie dla korzyści materialnych,ale dla samego siebie i drugiej osoby. Miłość jest piękna i warto o nią walczyć. Czasami się poddajemy, ale czy to dobrze o nasz świadczy. Miłość to miłość. O nią zawsze trzeba i chce się walczyć.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wracamy do starych hitów, czyli quarantinne playlist part 2

Siemka ! Ledwo już wytrzymuje siedzenie w domu, dlatego wróciłam do starych hitów zainspirowana tik tokami pewnej osoby. Wrzucam Wam tutaj kolejną część mojej ''kwarantannowej'' playlisty. Myślę, że większość z Was chociażby kojarzy te nutki. Przyznaję, że są to hity, na których się wychowałam :)

GRUDNIOWA PLAYLISTA - CHRISTMAS SONGS I NIE TYLKO :)

Święta zbliżają się wielkimi krokami i zapewne każdy z nas już pewnie troszkę poczuł ich atmosferę. U mnie jak co roku w grudniu dominują świąteczne piosenki, ale nie tylko :) Sprawdźcie moje tegoroczne grudniowe zestawienie :) Playlista na Sylwestra oczywiście będzie odrębna :)

QUARANTINNE PLAYLIST PART 1

Hejka !!! Wiem, że siedzenie w domu może Was już totalnie nudzić, dlatego wrzucam Wam jedną z moich ulubionych playlist.