Przejdź do głównej zawartości

Nie ma to jak dobrze rozpoczęty dzień :D

Nie ma to jak dobrze rozpoczęty dzień, czyli nowy dzień z muzyką... Od rana muzyczne kanały, a teraz tu :P


Kolejna piosenka o miłości na początek tego Walentynkowego dnia.

Czym dla Was jest miłość?
Dla mnie jest to uczucie, o które ciągle trzeba walczyć, zawsze o nie dbać. Miłość jest nie do opisania.
,,Miłość cierpliwa jest
łaskawa jest...''
Ten cytat z Listu św. Pawła idealnie oddaje jej ideę.

,,Miłość jest zap­rzecze­niem egoiz­mu, za­bor­czości, jest skiero­waniem się ku dru­giej oso­bie, jest prag­nieniem prze­de wszys­tkim jej szczęścia, cza­sem wbrew własnemu.'' - słowa Vincenta van Gogha. Będąc zakochanymi powinniśmy pragnąć, by osoba, którą kochamy, nigdy nie przestawała być szczęśliwą. Powinniśmy zwracać uwagę na jej potrzeby, na jej uczucia. Starać się uszczęśliwiać tą osobę każdego dnia, w każdej chwili. Miłość polega na zakochiwaniu się w tej osobie codziennie od nowa z coraz większą siłą,na angażowaniu się w to uczucie, jakby to było jedyne,co posiadamy.
Tak właśnie dla mnie brzmi definicja miłości.

Komentarze

  1. Miłość nigdy się nie kończy, Tym się pocieszam. Jeśli ktoś, kto twierdził, że mnie kocha - odszedł i niemalże mnie znienawidził - znaczy to, że nigdy nie byłam jego prawdziwą miłością. A w taką wierzę. Chce wierzyć, że jeszcze kiedyś mnie taka spotka. :)

    Pozdrawiam :)
    #niko
    http://made-by-niko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to życzę ci, żeby cię taka miłość spotkała :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wracamy do starych hitów, czyli quarantinne playlist part 2

Siemka ! Ledwo już wytrzymuje siedzenie w domu, dlatego wróciłam do starych hitów zainspirowana tik tokami pewnej osoby. Wrzucam Wam tutaj kolejną część mojej ''kwarantannowej'' playlisty. Myślę, że większość z Was chociażby kojarzy te nutki. Przyznaję, że są to hity, na których się wychowałam :)

GRUDNIOWA PLAYLISTA - CHRISTMAS SONGS I NIE TYLKO :)

Święta zbliżają się wielkimi krokami i zapewne każdy z nas już pewnie troszkę poczuł ich atmosferę. U mnie jak co roku w grudniu dominują świąteczne piosenki, ale nie tylko :) Sprawdźcie moje tegoroczne grudniowe zestawienie :) Playlista na Sylwestra oczywiście będzie odrębna :)

QUARANTINNE PLAYLIST PART 1

Hejka !!! Wiem, że siedzenie w domu może Was już totalnie nudzić, dlatego wrzucam Wam jedną z moich ulubionych playlist.