Przejdź do głównej zawartości

Igor Herbut -Nie ufaj mi


Piosenka została nagrana do nowego polskiego filmu pod tytułem ,,Wkręceni'',w którym gra miedzy innymi Kacper Kuszewski.

,,Życie jest małą ściemniarą,
francą,wróblicą, cwaniarą,
Plącze nam nogi i mówi idź.
Nie wierz, nie ufaj mi.''

Taka już kolej życia, czasami upadamy, by potem się podnieść. Czasami dostajemy w twarz, by potem móc się zrewanżować. Los płata nam figle, a my tak po prostu na to pozwalamy, mając nadzieję, że w końcu będzie lepiej. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wracamy do starych hitów, czyli quarantinne playlist part 2

Siemka ! Ledwo już wytrzymuje siedzenie w domu, dlatego wróciłam do starych hitów zainspirowana tik tokami pewnej osoby. Wrzucam Wam tutaj kolejną część mojej ''kwarantannowej'' playlisty. Myślę, że większość z Was chociażby kojarzy te nutki. Przyznaję, że są to hity, na których się wychowałam :)

GRUDNIOWA PLAYLISTA - CHRISTMAS SONGS I NIE TYLKO :)

Święta zbliżają się wielkimi krokami i zapewne każdy z nas już pewnie troszkę poczuł ich atmosferę. U mnie jak co roku w grudniu dominują świąteczne piosenki, ale nie tylko :) Sprawdźcie moje tegoroczne grudniowe zestawienie :) Playlista na Sylwestra oczywiście będzie odrębna :)

QUARANTINNE PLAYLIST PART 1

Hejka !!! Wiem, że siedzenie w domu może Was już totalnie nudzić, dlatego wrzucam Wam jedną z moich ulubionych playlist.