Przejdź do głównej zawartości

STARGUARDMUFFIN -ANIOŁY


Liryczna i wprawiająca w spokojny nastrój melodia...

Niesamowicie inspirujący tekst jest oczywiście znakiem rozpoznawczym nieistniejącego już zespołu SGM.

,,Wiara, której wciąż szukamy,
Jest daleko stąd,
A tyle wiem, że siebie mamy,
po to, by odkrywać nowy ląd.''

Wiara naprawdę pomaga nam w codziennym życiu. Człowiekowi potrzebna jest wiara i nadzieja, by mógł zawalczyć o to, czego pragnie. Nasze serce powinna wypełniać wiara, żebyśmy potrafili podnieść się po każdym upadku. Ważne jest, by dostrzec w życiu jakieś jasne światło,które pomoże nam w dążeniu do celu. W życiu o wszystko powinniśmy walczyć, o wszystko, co ważne. To jak niekończąca się opowieść, w której ciągle dzieje się coś nowego.

Przepraszam za brak postów, ale byłam na szkolnej wycieczce cztery dni i nie miałam dostępu do internetu.

Komentarze

  1. Słyszałam wcześniej tę piosenkę ,ale w innej wersji. Ta jest dużo lepsza :)
    http://kochaj-szanuj-snij.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wracamy do starych hitów, czyli quarantinne playlist part 2

Siemka ! Ledwo już wytrzymuje siedzenie w domu, dlatego wróciłam do starych hitów zainspirowana tik tokami pewnej osoby. Wrzucam Wam tutaj kolejną część mojej ''kwarantannowej'' playlisty. Myślę, że większość z Was chociażby kojarzy te nutki. Przyznaję, że są to hity, na których się wychowałam :)

GRUDNIOWA PLAYLISTA - CHRISTMAS SONGS I NIE TYLKO :)

Święta zbliżają się wielkimi krokami i zapewne każdy z nas już pewnie troszkę poczuł ich atmosferę. U mnie jak co roku w grudniu dominują świąteczne piosenki, ale nie tylko :) Sprawdźcie moje tegoroczne grudniowe zestawienie :) Playlista na Sylwestra oczywiście będzie odrębna :)

QUARANTINNE PLAYLIST PART 1

Hejka !!! Wiem, że siedzenie w domu może Was już totalnie nudzić, dlatego wrzucam Wam jedną z moich ulubionych playlist.