Przejdź do głównej zawartości

James Arthur - You're Nobody 'Til Somebody Loves You


''Jesteś nikim dopóki ktoś Cię nie pokocha'' - Czy teksty James'a zawsze muszą nieść takie niesamowite przesłanie?
Zakochałam się w tej piosence odkąd ją usłyszałam pierwszy raz,co nastąpiło jeszcze w zeszłym roku. Może to dlatego, że James Arthur jest jednym z moich ulubionych wokalistów? :D Powiem jedno, zawsze gdy mam zły dzień albo gdy nic mi się nie chce, wkładam w uszy słuchawki i włączam jego piosenki na full. Gdy już mam dość miłości, jego piosenki pozwalają mi w nią na nowo uwierzyć, a szczególnie jedna piosenka, która już pewnie zauważyliście w ty wpisie. xD

Sam tytuł już potrafi zainspirować.W prawdziwej miłości o to chodzi: ,, Jesteś nikim dopóki ktoś Cię nie pokocha''. Dość często właśnie tak się czujemy, a kiedy ktoś nas pokocha to wtedy czujemy, że jesteśmy wyjątkowi. Tak to już jest.
''Tak zimne serce kiedy nikt Cię nie przytula'' - kolejne słowa godne niesamowitego uznania i refleksji. Może czasami warto się nad nimi zastanowić. Powiem Wam,że ta piosenka daje mi siłęi mam nadzieję, że Wam też ją da.



___
Tak na marginesie: Dzisiaj więcej postów, bo nadrabiam stracony czas. 
Cytaty spolszczone, żeby łatwiej było zrozumieć sens śpiewanych przez James'a słów. Życzęmiłego wieczoru kochani :D

Komentarze

  1. Blog świetny i literacko, i muzycznie. Można się uzależnić;) Dla mnie muzyka stanowi silną motywację do treningu ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa :D Trening ważna rzecz :P U mnie też muzyka jest swego rodzaju inspiracją :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wracamy do starych hitów, czyli quarantinne playlist part 2

Siemka ! Ledwo już wytrzymuje siedzenie w domu, dlatego wróciłam do starych hitów zainspirowana tik tokami pewnej osoby. Wrzucam Wam tutaj kolejną część mojej ''kwarantannowej'' playlisty. Myślę, że większość z Was chociażby kojarzy te nutki. Przyznaję, że są to hity, na których się wychowałam :)

GRUDNIOWA PLAYLISTA - CHRISTMAS SONGS I NIE TYLKO :)

Święta zbliżają się wielkimi krokami i zapewne każdy z nas już pewnie troszkę poczuł ich atmosferę. U mnie jak co roku w grudniu dominują świąteczne piosenki, ale nie tylko :) Sprawdźcie moje tegoroczne grudniowe zestawienie :) Playlista na Sylwestra oczywiście będzie odrębna :)

QUARANTINNE PLAYLIST PART 1

Hejka !!! Wiem, że siedzenie w domu może Was już totalnie nudzić, dlatego wrzucam Wam jedną z moich ulubionych playlist.