Przejdź do głównej zawartości

Jeden Osiem L - Jak zapomnieć


Ostatnio wróciłam do starych klimatów. Jeszcze niedawno ta piosenka odkreśliła grubą kreską moje wspomnienia o pewnej osobie. Pokazała mi ''jak zapomnieć''. Jednak wiecie co, czasem nie warto zapominać. Może akurat ta chwila, która chcemy zapomnieć, uważając ją za najgorszą, kiedyś okaże się tą najlepszą?
Teraz wracając do tej piosenki po długim czasie, zrozumiałam, że ja wcale nie chcę o tej osobie zapominać, bo mimo że niektóre wspomnienia związane z tą osobą nie są za dobre, ale są jedyne. Wciąż się zastanawiam, dlaczego ja nie chcę o tej osobie zapomnieć. Może dlatego, że nie chcę w przyszłości popełnić drugi raz tych samych błędów.
Piosenka przywołuje refleksje. Pomaga mi zrozumieć.
,,To, co było, nie wróci, choć czasem mam nadzieję
Po co mam więc pamiętać, ktoś by powiedział ''stare dzieje''
Wiem to, nie mogę zapomnieć, jak było dobrze
Wiem to, skończyło się, mój własny pogrzeb
Wiem to i proszę Boga
Nigdy więcej niech nie pozwoli, by ktoś trafił w moje serce.''
Mimo wszystko, mimo naprawdę szczerych chęci nie zawsze da się zapomnieć, więc to dlatego ta piosenka budzi we mnie takie refleksje.Czasami chciałoby się cofnąć czas, ale się nie da, więc musimy żyć dalej i spróbować zapomnieć. Nie warto żyć przeszłością, ale nie zawsze da się z niej wyrwać, dlatego starajmy się żyć tak, by było pięknie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wracamy do starych hitów, czyli quarantinne playlist part 2

Siemka ! Ledwo już wytrzymuje siedzenie w domu, dlatego wróciłam do starych hitów zainspirowana tik tokami pewnej osoby. Wrzucam Wam tutaj kolejną część mojej ''kwarantannowej'' playlisty. Myślę, że większość z Was chociażby kojarzy te nutki. Przyznaję, że są to hity, na których się wychowałam :)

GRUDNIOWA PLAYLISTA - CHRISTMAS SONGS I NIE TYLKO :)

Święta zbliżają się wielkimi krokami i zapewne każdy z nas już pewnie troszkę poczuł ich atmosferę. U mnie jak co roku w grudniu dominują świąteczne piosenki, ale nie tylko :) Sprawdźcie moje tegoroczne grudniowe zestawienie :) Playlista na Sylwestra oczywiście będzie odrębna :)

QUARANTINNE PLAYLIST PART 1

Hejka !!! Wiem, że siedzenie w domu może Was już totalnie nudzić, dlatego wrzucam Wam jedną z moich ulubionych playlist.