Przejdź do głównej zawartości

Przeszłość... Skojarzenia z... EURO 2012


Tą piosenkę zna pewnie każdy. Oczywiście hit Euro 2012, które dla Polaków powiązało się z porażką. ale przynajmniej jakieś wielkie wydarzenie sportowe odbyło się w naszym kraju. Po tym jak Polska nawet nie wyszła z grupy było trochę zawodu, ale jak to zawsze bywa: ,,Polacy nic się nie stało''. Dla mnie to były początki większego zainteresowania piłką nożną. Przed Euro lubiłam ten sport i oglądałam mecze, ale nie za często. Dopiero w trakcie Euro bardzo się zaangażowałam w kibicowanie. Oczywiście na początku Polsce, ale po tym jak nie wyszli z grupy przyszedł czas na moją ukochaną... Nie, nie Hiszpanię, choć ich też lubię. Przyszedł czas na Portugalię, czyli drugą po polskiej moją ulubioną reprezentację. Jednak oni odpadli po półfinałach, dlatego potem pozostałam bezstronna. Euro 2012 kojarzy mi się z pięknymi emocjami i właśnie z piosenką Oceany. Jednak jest jeszcze jedna piosenka, która bawi, ale również bardzo kojarzy sie z Euro.Jest to nasza polska piosenka pt. ,,Koko koko Euro spoko''.
Z mistrzostwami kojarzy mi się również kawałek w wykonaniu Libera i InoRos. Jest to oczywiście kawałek: ,,Czyste szaleństwo''.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wracamy do starych hitów, czyli quarantinne playlist part 2

Siemka ! Ledwo już wytrzymuje siedzenie w domu, dlatego wróciłam do starych hitów zainspirowana tik tokami pewnej osoby. Wrzucam Wam tutaj kolejną część mojej ''kwarantannowej'' playlisty. Myślę, że większość z Was chociażby kojarzy te nutki. Przyznaję, że są to hity, na których się wychowałam :)

GRUDNIOWA PLAYLISTA - CHRISTMAS SONGS I NIE TYLKO :)

Święta zbliżają się wielkimi krokami i zapewne każdy z nas już pewnie troszkę poczuł ich atmosferę. U mnie jak co roku w grudniu dominują świąteczne piosenki, ale nie tylko :) Sprawdźcie moje tegoroczne grudniowe zestawienie :) Playlista na Sylwestra oczywiście będzie odrębna :)

QUARANTINNE PLAYLIST PART 1

Hejka !!! Wiem, że siedzenie w domu może Was już totalnie nudzić, dlatego wrzucam Wam jedną z moich ulubionych playlist.