Przejdź do głównej zawartości

Ewa Farna i Kuba Molęda - Nie zmieniajmy nic


Piosenka oczywiście bardzo kojarzy mi się z Disneyową produkcją, czyli filmem Camp Rock 2 Wielki Finał. Miłość potrafi pokonać wszystkie niedoskonałości. Do tej piosenki idealnie pasuje określenie, że przeciwieństwa się przyciągają. ,,Jak ogień i deszcz (...) Jak Wenus i Mars(...)'', ,,Moje tak, jej nie'' - idealne określenia tych przeciwieństw.
Mimo wszystkich niedoskonałości, jakie dostrzegamy w drugiej osobie, nie chcemy nic zmieniać. Dlaczego? Może dlatego, że bardzo tą osobę kochamy bez względu na jej wady. Gdzieś kiedyś czytałam, że nie sztuką jest znaleźć osobę, która będzie chciała nas zmieniać, ale sztuką jest znaleźć kogoś, dla kogo to my będziemy chcieli się zmienić. W pełni się z tym zgadzam. Jeśli z kimś jesteśmy,jeśli kogoś kochamy,to nie pragnijmy, by się zmieniał,ale zaakceptujmy go takim, jakim jest. Dobrze by było, gdyby ta druga osoba również akceptowała nas takimi, jakimi jesteśmy. Postarajmy się zaakceptować kontrast, jaki jest pomiędzy nami i nie zmieniajmy nic na siłę.
,,Jak ogień i deszcz nie dobraliśmy się,ale nie potrafię zła na Ciebie być. Jak Wenus i Mars jesteśmy z innych gwiazd, ale nikt mnie nie dopełnia tak jak ty. Proszę, nie zmieniajmy nic.''

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wracamy do starych hitów, czyli quarantinne playlist part 2

Siemka ! Ledwo już wytrzymuje siedzenie w domu, dlatego wróciłam do starych hitów zainspirowana tik tokami pewnej osoby. Wrzucam Wam tutaj kolejną część mojej ''kwarantannowej'' playlisty. Myślę, że większość z Was chociażby kojarzy te nutki. Przyznaję, że są to hity, na których się wychowałam :)

GRUDNIOWA PLAYLISTA - CHRISTMAS SONGS I NIE TYLKO :)

Święta zbliżają się wielkimi krokami i zapewne każdy z nas już pewnie troszkę poczuł ich atmosferę. U mnie jak co roku w grudniu dominują świąteczne piosenki, ale nie tylko :) Sprawdźcie moje tegoroczne grudniowe zestawienie :) Playlista na Sylwestra oczywiście będzie odrębna :)

QUARANTINNE PLAYLIST PART 1

Hejka !!! Wiem, że siedzenie w domu może Was już totalnie nudzić, dlatego wrzucam Wam jedną z moich ulubionych playlist.