Przejdź do głównej zawartości

Viva Najpiękniejsi

Kilka minut temu skończyłam oglądać Viva Najpiękniejsi, który oczywiście jest ściśle połączony z charytatywną akcją na rzecz dzieci i młodzieży. Niesamowite nominacje niesamowitych ludzi,ale nagrody tylko dwie. I kto je dostał? Anna Przybylska i Piotr Adamczyk najpiękniejsi 2013.






Niezmiernie mnie to cieszy, choć liczyłam na to, że będą to Weronika Rosati i Rafał Brzozowski.
Na końcu programu niezmiernie się wzruszyłam.Pierwszy raz od bardzo dawna usłyszałam znów piosenkę ,,To nie ja'' Edyty Górniak, której na scenie towarzyszyła niesamowicie utalentowana dziewczynka, Marysia Markiewicz. Ta piosenka obudziła we mnie niesamowite wzruszenie. Edyta znów pokazała potęgę swojego głosu. Aż przeszły mnie ciarki.

Choć piosenka powstała, gdy nie było mnie jeszcze na świecie, to znam ją bardzo dobrze. Czasem miło jest usłyszeć coś starego, czego się dawno nie spotkało, żeby ożywić miłe chwile. We mnie ta piosenka budzi niesamowite emocje. Gdy Edyta jest na scenie, po prostu można wyczuć tą energię, którą wkłada w każdą piosenkę. Naprawdę nie spodziewałam się tego utworu na Viva Najpiękniejsi i spotkało mnie niemałe zdziwienie, ale jak na zakończenie to było to oczywiście bardzo wzruszające.
Wystąpili również inni niesamowicie artyści jak Natalia Kukulska, Igor Herbut, Justyna Steczkowska, Andrzej Piaseczny czy Stanisław Soyka. Zapamiętajmy jedno ,,Potrafimy kochać i marzyć, dlatego wszyscy jesteśmy zwycięzcami'' [Igor Herbut].

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wracamy do starych hitów, czyli quarantinne playlist part 2

Siemka ! Ledwo już wytrzymuje siedzenie w domu, dlatego wróciłam do starych hitów zainspirowana tik tokami pewnej osoby. Wrzucam Wam tutaj kolejną część mojej ''kwarantannowej'' playlisty. Myślę, że większość z Was chociażby kojarzy te nutki. Przyznaję, że są to hity, na których się wychowałam :)

GRUDNIOWA PLAYLISTA - CHRISTMAS SONGS I NIE TYLKO :)

Święta zbliżają się wielkimi krokami i zapewne każdy z nas już pewnie troszkę poczuł ich atmosferę. U mnie jak co roku w grudniu dominują świąteczne piosenki, ale nie tylko :) Sprawdźcie moje tegoroczne grudniowe zestawienie :) Playlista na Sylwestra oczywiście będzie odrębna :)

QUARANTINNE PLAYLIST PART 1

Hejka !!! Wiem, że siedzenie w domu może Was już totalnie nudzić, dlatego wrzucam Wam jedną z moich ulubionych playlist.